Selasa, 12 April 2011

::: Review Blog Si Sengal Yang Jiwang :::

Asalamualaikum & salam hormat

bertemu kita sekali lagi dalam segmen review mereview blog orang..haahaha..skema gila seyh...

orait kengkawan semua...kali nie aku nak perkenalkan sebuah blog yang telah berjaya menjadi follower aku yang ke 400...

diam tak diam dah 400 rupanya..walaupun dah tak mengupdate seperti dulu kala...al-maklumlah sibuk dengan perancangan masa depan..ihihih

ok..follower ku yang 400 kali nie juga adalah seorang blogger wanita...dari 100, 200, 300 dengan 400 semua perempuan..ada apa ke ek?hahhaha...


aku memang saja je upload pic nie kecik sebab ikut orang dia jugak kecik molek..hahahaha...

orait2..sebelum aku dibelasah aku nak korang semua terjah blogger yang digelar bella bell nie...blog dia memang nampak ceria dan pengisian yang menghiburkan...dia pun rasanya orang lama dalam dunia blogger nie...so korang pun rasanya kenal kot dia nie...hihihih

p/s: nanti jangan lupa tuntut hadiah..hadiah yang sedia ada yang disponsor oleh kawan aku tu dah hilang ntah kemana..hahhaa....

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

untunglaaa dapat hadiah. ahaha :P

iwan_dextrous berkata...

:::kaa dabri:::

hahaha..kaa x nk letak pic iwan..x nk bg hadiah..hahahha

Ceiler Mun berkata...

opocot mak nyah...terkezut eden..tiba2 ada gambar eden..hehehhe..

macam mana nak tuntut hadiah?saya dah add fb awak..MARIATUN NABILA NORDIN..tu fb saya..nanti mesej la ea..huhuu~

tQ sudi mereview...terharu ^__^v

iwan_dextrous berkata...

:::bella bell:::

jgn risaw..sabar yer..hihihi

Miecyber berkata...

Congrats...

Peribahasa Jepun ( Part 2 )

Along Tapa berkata...

hahaha..aku tau mana pergi hadiah yang hilang tu...bukan ko TERjual ke aritu..

yang dapat follower ke 400 tu, tahniah la ek..lepas ni dah tak dapat dah jadik follower ke 500..hahhaa..

Gorengbaek - Band yang amazing...

Hangit Habis dah - Aku bosan...(entry bergambor)

Kerat Senget - Tembikai Susu itu best

iwan_dextrous berkata...

:::miecyber::;

hihihi...

iwan_dextrous berkata...

:::along tapa::

hahahha..name pun businessman..

kindergartenlibrary berkata...

kenal ! baru je dia komen dengan nelly tadi ..haha
bila nak review nelly ..hahaha

iwan_dextrous berkata...

:::nelly:::

larh..nk gak ker...nnt yer..ahhahah

Tanpa Nama berkata...

baiklah... jom kita terjah si sengal yg jiwang

iwan_dextrous berkata...

:::khaifaiz::

mcm x ikhlas je.hahaa

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
pilihan motorsikal kupcai terbaik

permulaan hidupku,
bersama rakan baru...

hari pertama jumpa...
ku seorg diri di khelas baru...
tiada kenalan lama...
hnya wajah2 asing yg ku lihat...
salam perkenalan diberi...
sedikit terhibur melihat aksi ghairah beliau utk belajar...
asyik bercerita pengalaman masing2...
fikirku, hubungan kami bakal rapat...

aku terjahhhh si sengal yg jiwang

iwan_dextrous berkata...

:::afzainizam:::

bro..pasni buat kan aku satu lirik..hihhi

apdm berkata...

salam

jiwang tu sengal ke? heheh

iwan_dextrous berkata...

:::sissyira::

ntah r sis..tnye lah tuan badan tu.hahaha

Woofer Storm berkata...

thniah bro...heheee

**sengal sngt ke??nak terjah la ni..yahoooo

iwan_dextrous berkata...

:::woofer storm:::

ko kalau awek laju aje kan...