Sabtu, 18 Jun 2011

::: Demam + Rompakan :::

Assalamualaikum & salam hormat...

baru nak bergiat aktif dlm blog..ada pulak halangan2 lain..hihhi....so 3 hari berturut aku diserang penyakit demam x bersebab..hahahaa....suka2 aku je...tapi tulah, jarang sebenarnya kena demam....tapi nak buek macam mano, dah tuhan tentukan den kono penyakit tu..hihihi

tapi alhamdulilah, dah sihat dh pun..siap boleh main bola+futsal lagi..hahaha...walaupun kepala masih terhuyung-hayang lagi..


itu cerita pasal demam....ok sekarang aku nak cerita pasal rompakan pulak...huhu..seram beb...semalam hari jumaat petang 17/6 kedai saloon kakak ipar aku kena rompak dengan perompak yang dipercayai bangsa cina...boleh tahan banyak juga lah kerugian..customer pun kena jugak...tapi mujur x ada yang terbunuh..cuma ada sorang yang kena tetak kat kepala n kena 5 jahitan...so polis tengah buat siasatan n kata mungkin perompak yang memang polis tengah nak cari...carilah korang sampai dapat...

sekarang kakak ipar aku tengah trauma lagi..biasalah tu kan..so kepada korang semua harap berhati-hati sebab benda nie boleh berlaku kat mana2 je..malang x berbau..^_^

nie perompak yang disyaki..hihii

p/s: tadi terserempak dengan kereta klasik, teringin nak beli kereta klasik pastu tayang depan korang..ahahah

23 ulasan:

Siti Arfah berkata...

Em ciannye kt kak awk. Moga dia tbh dan moga perompak tu akn dpt blasn setimpal nnt . Mint kereta klasik eh? ehe .

iwan_dextrous berkata...

:::siti arfah:::

mekasih sis...

mmg minat..law dpt...jgn harap nk bwk sis.hahaha

Siti Arfah berkata...

Its ok la. Xkesah pn. ehe

iwan_dextrous berkata...

:::siti arfah:::

hihihi..jgn marah k..ahakz

Anisa Hang Tuah berkata...

sabar & sabar..

iwan_dextrous berkata...

:::anisa:::

dh habis sabar.hihi

Siti Arfah berkata...

Haha. Its ok la. Cket pn xde sbb nk mrh . ehe

gades ain berkata...

bahayanya dunia sekarang. dah tak selamat.. semoga akak ipar awak kembali pulih...

Woofer Storm berkata...

orang nak cepat kaya bro,tapi tak nak berusha..ni la jadinya..ermmm gila betul

iwan_dextrous berkata...

:::siti arfah:::

iihihihi..bagus2...

iwan_dextrous berkata...

::gades ain::

biasalah tu..mane2 pun same..mudah-mudahan ler..

iwan_dextrous berkata...

:::woofer storm:::

tu lah pasal..dlm 10 minit pun dh jdi kaya.hihih

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip beli kereta terpakai

eeemmmm belum baik demam tuuuuu...

eeeemmm rompak kalau jadi kaya ok lahh kalau kantoiii masuk penjara.... bahaya betoi lahhhh 5 jahitan tu ngerinyerrr

Anati Soki berkata...

tobat scary. customer tuh kena tetak depan akak ko ke? wuuuuu.. kalau aku, boleh pengsan wioooh

MyMye MyMya berkata...

smoga cpt smbuh :D

iwan_dextrous berkata...

:::afzainizam:::

tpi yg kena tetak tu kira berani gak r..nasib baik x kena pancung..hahahha

iwan_dextrous berkata...

:::anati soki:::

yup..

cepat pengsan skrg..hihi

iwan_dextrous berkata...

:::mymye mymya:::

amin..^_^

nonnyy berkata...

cepat sembuh iwan ! :))

iwan_dextrous berkata...

:::nonny:::

iwan dh sembuh lah..hihi

YOUsoF berkata...

Ishh. bahaya gila! Naisb baik akak ko tak apa². Bagi dia moral support.

Kira mantap la ko baru baik demam terus layan futsal hehhe.

najihah sahami berkata...

alahai. demam ke tak demam sama je dia. tu. futsal tetap jalan. aih..ape nakjadi la.

Ain Zulaikha berkata...

semoga cepat sembuh...
sampai camtu sekali kena rompak ish tak patut betul..