Ahad, 20 Mac 2011

::: Review Blog Fire Starting Automobil :::

Asalamualaikum & salam hormat...

macam mana dgn hari minggu korang??? hari minggu aku macam biasa je lah..x kemana pun pasal x ada duit..ahhaha

orait, review kali nie aku nak cerita pasal blog "Fire Starting Automobil"...memandangkan blogger nie merupakan orang sekampung dgn aku iaitu KULAI, so kena lah puji lebih2 kan.hahahha

blogger nie aku x sure lah berasal dari mana tapi yang aku tahunama dia afzainizam (yeker?..hihih) dan dia ada bengkel kereta kat area kulai...bengkel kereta dia menyediakan perkhidmatan mengecat dan sebagainya...memang kreatif..seriously member2 aku pun ramai yang kenal company nie...cayalah bro...

apa yang menarik tentang blog dia adalah dia selalu share tips2 tentang penjagaan kenderaan...korang semua duk sebok nak jaga muka lah, kesihatan lah, itu ini...apa kata korang belajar tips2 tentang kenderaan pulak...aku sendiri memang x pernah lepas menjenguk blog dia..macam info yang selama nie kita buat endah x endah...memandangkan kemalangan jalan raya semakin meningkat nie kan..so kenalah pastikan kita membuat persiapan sebaik mungkin...

p/s: thanx bro afzainizam sbb selalu jenguk n komen kat blog aku nie..^_^

20 ulasan:

apdm berkata...

salam

tengok nama blog pun mmg dah agak mesti citer pasal kete..hehe

Fariehan Ibrahim berkata...

skali tgk cam belog jual kete, hehe!
tp nice kalu slalu share tip knnn. ^^

iwan_dextrous berkata...

:::sissyira:::

hihi.asyik cita psl makan je..bosan r.hahaha

iwan_dextrous berkata...

:::fariehan ibrahim:::

betul tu..bgus utk semua..

Woofer Storm berkata...

blog bro ni memmg best,coz bnyak info2 mnarik..dan buat sy tertarik.heheeeee

*cntik menrik tertarik kau mmang deboommm..lalala~

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

sorry lah lambat dan dah lama aku tak ziarah kamu... almaklum aku agak sibuk minggu lepas... sorry yerrr..

Ingin rasa memakan kari,
Kari cendawan batang keladi;
Girang rasa tidak terperi,
Bertemu tuan yang baik budi.
@
@
@
@
V
Pantun tuan hamba teruja,
Bakat terserlah dari naluri;
Blog hamba tidak seberapa,
Buat hamba malu sendiri.
@
@
@
@
V
Tanjung Pian sangat ternama,
Tempat mandi tuan puteri;
Review tuan amat bermakna,
Terima kasih daun keladi.
@
@
@
@
V

tali timba ditarik perlahan
terasa sejuk air perigi
bermula sebuah ikatan persahabatan
insyaAllah hamba datang lagi

Terimakasih banyak banyak pada kamu yerrrr thanks yerrr... orang kulai....

iwan_dextrous berkata...

::woofer storm:::

betul tu..terutama pada yg gila automotif.hihi

iwan_dextrous berkata...

:::afzainizam::

alamak bro..aku x reti nk berpantun..hihihi

Kak Amy berkata...

wah ada review blog di sini , bestnya sekarang juga saya pergi terjah itu blog..

Izan Ishak berkata...

menarik lah belog ni. yelah bukan semua org boleh buat blog pasal jaga kereta ni kan. kena serahkan pada yg pakar utk bagi tunjuk ajar~

iwan_dextrous berkata...

::amy syaquena:::

jgn segan2..hahaha

iwan_dextrous berkata...

:::izan ishak::

betul tu sis..dia nie mmg baik hati kongsikan tips2 tu..

Anati Soki berkata...

kalau ckp bab kereta. anati soki reti isi minyak ja.. isu kereta yg lain.. jgn tanya anati soki. muahahaha

iwan_dextrous berkata...

:::anati soki::

hhahh..so belajar lah dari skrg.hhiih

Tieah Madian berkata...

Huhuhu.. Tak keluar ye? Weekend aku plak mmg dok umah sehari dan sehari keluar tapi dua2 hari tu takde masa o9.. Ngee :) Trafik turun!!!!!!!!! Gggrrrrrrrr..

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

iwan_dextrous berkata...

::::D_tieah::::

elok r tu..kan bagus duk umah.hahahaa

Wan Gerrard berkata...

blog layan keta sana~

iwan_dextrous berkata...

:::wan gerrard:::

lama x nmpk bro..hihi

kindergartenlibrary berkata...

terjah ..=p

iwan_dextrous berkata...

:::nelly:::

jom2..