Sabtu, 5 Februari 2011

::: Kerja Bila Dah Bosan :::

Asalamualaikum w.b.t & salam hormat..^_^

cuti2 nie terasa bosan pulak bila asyik duduk jer kat rumah x ada buat apa2...so bila dah bosan aku tergerak hati nak mengemas rumah..(baik kan aku??..hahaha)...lepas je cuci kereta walaupun nampak gaya macam nak hujan.aishhh, aku pun pergi leh mengemas barang2 lama yang dah berabuk bersama-sama dengan budak kecik sorang (buat ngarah-ngarah..hihih)...

dan antara barang-barang yang dah berhabuk tahap dewa tu adalah koleksi piala n pingat yang aku kumpul dari kecik sampai lah ke besor...huhuhu...

aku nie x adalah hebat mana pun macam korang semua kan...tapi nie adalah sikit pic-pic yang aku nak share kan untuk semua...

sikit je kan..nyesal dulu masuk banyak pertandingan tapi banyak tak menang.hahaha

dalam tiga-tiga pingat nie terselit satu yang menakjubkan...

nie lah dia...bola jaring???...men bola sepak tapi dapat bola jaring..hahahaha

budak nie lah yang bertungkus-lumus mengelap semua nie..ahhaha

beza dulu dan sekarang...nampak tak apa bezanya???

KULAI dah ditukar KULAIJAYA..x sedap langsung bunyi..hahahaha

x perasan pulak follower dah jejak 300.hihi

42 ulasan:

Panglima Muda berkata...

ade jumpa benda tak pernah jumpa tak

Skeldeck Siddik berkata...

AAAAAAARRGGGHHHHh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TIDAK!!!!!!!!!!
CURSOR MU!!!!!!!!!!!!
TIDAK!!!!!!!!!!!!!

BRO_MONDAY berkata...

salam geng!!! terbaik lah banyak pingat n piala, ai punye pun xde ah banyak sebegitu...adehhh!!! ye lah, baru ai nampak cursor yu!!! koh koh koh ai Spurs Fan ok...koh koh koh tapi, pedehal?

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "SEGMEN SENYUM X NAMPAK GIGI"

iwan_dextrous berkata...

:::panglima muda:::

benda ap tu..hihi



:::skeldeck siddik:::

ko sakit ati sgt knape..hahaha



:::bro monday:::

hihihi..bese je tu...x kesah fans mane pun..yg penting kte professional.hihihi

♥ Princess ♥ berkata...

perghhh sebakul...aku punye lansung xde mende alah tu...

iwan_dextrous berkata...

:::princess:::

hihihi..nk lelong nie..

f_aRa_aINa989 berkata...

banyaknya pingat...


BloG FaINa989

iwan_dextrous berkata...

:::fara aina:::

mane byk...sikit je nie

ayu sleeping in da house berkata...

wah..berbakat la awak nih:)

iwan_dextrous berkata...

:::ayu sleeping:::

ishh..mane ad

misz FaTiN berkata...

perghhh.. hebat sungguh.. byk pingat terkumpul.. powerlah..

Jom baca dan komen post terbaru MISZ FATIN boleh PERCAYE ke? RM6K bayar RM2K saja.

sissyira berkata...

salam

kiranya aktif bersukan la dulu ni =)




Jom Joint 1st contest syira --Contest 1 : Bila saya mati by sissyira

fiezah91 berkata...

haha..byknya pingat.. sampai x terkira..wakakaka

Cik Kyla berkata...

pergh.. banyaknye pingat....
ni buat koleksi kt umah.. x tau nk letak mana dah...

iwan_dextrous berkata...

:::miss fatin:::

hihi..mane hebat...byk perak je..ahhaha


:::sissyira:::

x jgk..ad gak pertandingan len..hihiih


:::fiezah91:::

cait..bleh kira lg lar.hahaha

iwan_dextrous berkata...

:::cik kyla:::

tu r..law nk jual x laku..hahaha

Nursyahda Faiqah berkata...

banyak gilerr pingat..
bgos2.. hehe.. :)

iwan_dextrous berkata...

:::nursyahda faiqah:::

itu dulu..skrg haprak..hahaah

hiro berkata...

gilah ah..sebankul..har2.

Solihin Zubir berkata...

pergh! sgt aktiif! bagos2.. majulah sukan utk negara..
glory2 MU! heheh..

iwan_dextrous berkata...

:::hiro:::

hahahah...x gila lg nie..

iwan_dextrous berkata...

:::solihin zubir:::

hahahah..nie dulu mase zaman kegemilangan..hahaha..skrg nie dh x dapat lg nk kumpul..hahaha

yup..GGMU!!!

Woofer Storm berkata...

pergh bnyak gila siot,sy tak suka simpan piala..dapat pastu campak entah kemana,tapi kalau sijil memanh simpan coz tu bukti kan...hehee

d_tieah berkata...

Terer owh..
Mmg aktif lah ko kan..
Huhuhu..

http://dhatieku.blogspot.com/2011/02/aidil-zafwan-dan-zaquan-adha-junior.html

iwan_dextrous berkata...

:::woofer storm:::

ad gak yg ak letak ntah mane..tpi sijil uw mmg simpan ler.hihihi

iwan_dextrous berkata...

:::d_tieah:::

boleh r..tpi dulu r..skrg hampeh.hahah

bunga berkata...

banyaknya..wah..mmg banyak 2..cayalah..

Miss Yaty berkata...

fuhyooo!!! aktif nye bersukan....jaguh sukan lah ni ye..

dulu miss yaty suka jugak usha2 atlit sekolah..hihi..mesti ramai girl usha2 iwan masa sek..hihi :P

ain fathihah berkata...

banyaknya...fuh. jeles tengok

Farhan Zulhusmi berkata...

time kemas2 tu ada jumpa buaya x??hahahaa

misyamissyou berkata...

wah..byknye piala..rajin dia kan..hehe

Woofer Storm berkata...

len kali wan buang je semua tu,sijil kosong pas kat sy ye..heheeee

ainnoraini berkata...

bayknye dia punye... piala...

kak ain punye tak byk mcm tu..

sekarang ni anak2 pulak sibuk mengumpul piala...

iwan_dextrous berkata...

:::bunga:::

hihih..tq2...



:::miss yaty:::

uish..mane ad org nk kt iwan..hahahah



:::ain fathiah:::

hihi..nak amek r..ahhaa



:::farhan zulhismi:::

ahaahah..lom lg..hihih



:::missyamissyou:::

mane ad byk..skit je tu.



:::woofer storm:::

hahaha..ad sijil kosong nie..nk ke..hahaha



:::ain noraini:::

hihih..ala, buat kenangan je nie..

Wan Gerrard berkata...

banyak menang bro..tahniah

tahniah jugak kalah bro..:P


Lagi Chelsea Vs Liverpool

Miecyber berkata...

Banyaknya medal tu...

24 khasiat ais dan air sejuk

De Mois berkata...

Terbaik..kau buat dalam bakul je wan. Haha..frust dok kalah. Aish..

Terbaru di SuaraSendiri
Utama : Opps..baru ku tahu

iwan_dextrous berkata...

:::wan gerrard:::

hihih..siot ko..


:::miecyber:::

skit je nie..


:::de_mois:::

hahaha..x per2...

Amirrah Zawani berkata...

banyakkkkkkknyaaaaaa....
saya dulu ada dalam 10 je kot.. hehe :)

iwan_dextrous berkata...

:::amirrah zawani:::

ok r tu dari x ad kan..hahaha

cikpuanhady berkata...

perghhh..banyak gilosss.. tak muat satu almari ni..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

iwan_dextrous berkata...

:::cik puan hady:::

muat ler..hihihi